Постачання природного газу

Споживачам

Спори між Споживачем і постачальником природного газу вирішуються шляхом досудового врегулювання у прозорий, справедливий та швидкий спосіб. Для цього в Товаристві створено інформаційно-консультаційний центр (далі ІКЦ), котрий розглядає звернення, спори та скарги споживачів у термін, встановлений чинним законодавством.

Для розгляду конфліктних питань проводиться засідання комісії ІКЦ до складу якої входить представники сектору Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у Житомирській області та Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області. На засідання запрошуються також споживачі природного газу. Рішення комісії повідомляється заявнику у встановлений термін.

У разі недосягнення між Споживачем та Постачальником природного газу згоди, спірні питання вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством, у тому числі в судовому порядку.

Відповідальною особою з розв’язання спорів з Постачальником в Товаристві з обмеженою відповідальністю “Житомирська обласна енергопостачальна компанія” є:

Начальник ІКЦ — Комарчук Олександр Васильович,

Тел. (0412) 40-21-23,

E-mail: icc@ztoek.com.ua.

Режим роботи з понеділка по четвер з 08:00 до 17:00, режим роботи у п’ятницю з 08:00 до 16:00, обідня перерва з 12:00 до 12:48 год.

Юридична адреса — 10003, м. Житомир, майдан Перемоги, 10.

Для отримання додаткової інформації, консультацій, роз’яснень створений також кол-центр з багатоканальним номером телефону (0412) 55-92-72.

 

Нормативні документи