СПОЖИВАЧАМ
ТОВАРИСТВО









Типові договори на постачання електричної енергії:







© 2018-2019 ТОВ "ЖОЕК"





Погода




   
  Шановні споживачі! Обирайте відповідального постачальника електричної енергії! Підключайтесь в офіційних відділеннях компанії.         

Повідомлення / 25.02.2019

Як отримати рахунок за електроенергію, передати покази лічильника

1. Перейдіть на сторінку "Ваш рахунок". Увімкнить українську розкладку клавіатури, вкажіть особовий рахунок  і прізвище таким чином, як вони вказані у паперовому рахунку, що надсилає ТОВ "ЖОЕК" (у полі "Особовий рахунок" звертайте увагу на внесення знаків "-" або "/", у полі "Прізвище" вносити ім'я, по батькові або ініціали зайве). Після вводу  натиснить "Отримати". Рахунок за спожиту електричну енергію або довідка по розрахунках з ТОВ "ЖОЕК"завантажаться на Ваш комп'ютер в форматі PDF. Якщо до цього не було переліку Ваших особових рахунків, він з'явиться, що надасть можливість у подальшому без зайвих введень інформації отримувати рахунки та  довідки, передавати покази лічильників. Кількість рядків у переліку  відповідає кількості особових рахунків, що має абонент у будь-яких районах електромереж на території Житомирської області  та які успішно викликані.

2. Розрахунки здійснюються з 01-го числа звітного місяця по 01-ше число наступного місяця.

3. Покази приймаються з 28 по  04 число наступного за звітним місяця через посилання "покази" в переліку особових рахунків  оператором системи розподілу електричної енергії АТ "Житомиробленерго" станом виключно на 01 число. Якщо Ви передаєте покази електролічильника до 01 числа, пропонуємо передавати покази з урахуванням Вашого споживання по 01 число. Крім того, передача показів лічильників та отримання поточних рахунків можливі шляхом використання інтуітивно зрозумілого мобільного додатку "Ваш рахунок"

4. Якщо Ви не встигли своєчасно передати покази лічильника, нарахування буде виконано за середньодобовою величиною споживання у попередній період.

5. Рахунок можливо отримати після 4-го числа наступного місяця.

Якщо Ви впевнені, що правильно вказали свої реквізити, але рахунок чи довідка не викликаються, повторить запит пізніше. Ймовірно виникли технічні проблеми.