Кол-центр (0412)-55-92-72

Основні завдання кол-центру:

  • Надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участі операторів кол-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів Товариства.

  • інформування абонентів щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.

  • надання абонентам інформації з питань умов та режимів споживання, порядку підключення нових абонентів; послуг, пов'язаних із постачанням електричної енергії; цін (тарифів), вивірки заборгованості, порядку оплати за надані послуги, тощо.

  • розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій шляхом формування заявок із описом проблем і направлення їх для вирішення у відповідний структурний підрозділ Товариства.

  • переводу дзвінків на спеціалістів відповідних структурних підрозділів Товариства у разі необхідності детального тлумачення проблеми.

  • проведення моніторингу звернень абонентів та вжиття дієвих заходів щодо вирішення порушених у них питань.

ІКЦ (0142)-40-21-23

Інформаційно-консультаційний центр ЖОЕК

(далі – ІКЦ) створений для підвищення якості надання послуг із передачі електричної енергії та вдосконалення взаємовідносин із споживачами, відповідно до чинного законодавства України.

Одним із ключових пріоритетів роботи ЖОЕК є забезпечення високого рівня якості обслуговування споживачів електроенергії. Кожен громадянин має право, для отримання інформації, звернутися до ІКЦ , або написати звернення, скаргу та подати запит.

Звернутися до ІКЦ заявник може письмово, по телефону або особисто.

Основними завданнями консультаційного центру є:

1. Інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики , та порядку їх застосування.

2. Надання інформації та консультацій заявникам на особистому прийомі та за телефоном.

3. Розв’язання спірних питань, які виникають між ЖОЕК та споживачами електричної енергії.

4. Розгляд на комісії ІКЦ спірних питань між постачальником електричної енергії та споживачами.

5. Вжиття заходів щодо усунення структурними підрозділами Компанії недоліків при постачанні електричної енергії.

Засідання комісії ІКЦ:

З метою розгляду та розв’язання суперечностей, спірних ситуацій між постачальником і споживачами та підготовки висновків з питань, які оскаржуються, при ІКЦ створено Комісію за участю представників секторів та управлінь НКРЕКП України та інспекції Держенергонагляду.

Всі звернення, що надходять до ІКЦ, знаходяться під постійним контролем, обґрунтовані рішення приймаються в терміни, передбачені законодавством України.

 

№ з/пРегіон обслуговуванняАдреса (з поштовим індексом)Контактні телефониГрафік роботиe-mail
1Житомирська область

Кол-центр
м.Житомир, м-н.Перемоги,10

10003
(0412) 55-92-72Щоденно з 8-00 - 17-00,
п’ятниця з 8-00 - 16-00,
без перерви на обід,
субота, неділя - вихідні
call@ztoek.com.ua
2Житомирська обл.

ІКЦ
м.Житомир, м-н.Перемоги,10

10003
(0412) 40-21-23Щоденно з 8-00 - 17-00,
п’ятниця з 8-00 - 16-00,
обід з 12-00-12-48
субота, неділя - вихідні
icc@ztoek.com.ua

Інформація щодо центрів обслуговування клієнтів, які здійснюють прийом споживачів